Corona

Corona virus en mijn trimwerkzaamheden?

Uiteraard neem ik ook het Corona virus en de maatregelen hierin serieus.

Deze blog zal ik waar nodig elke keer updaten.
Ik werk altijd al onder strikte hygiëne. Hier kun je daar een uitgebreid artikel over vinden. Lees vooral deze blog over mijn maatregelen.
Corona

CORONA VIRUS UPDATE 16-03-2020

Vanaf 23-03-2020 is het mogelijk om jouw kat contactloos te laten trimmen. Je kunt de kat komen brengen naar mijn huisadres in Almere-Haven, ik ontvang al sinds 14-03-2020 geen bezoek bij mij thuis. Ik heb inmiddels een trimsalon in een aparte kamer ingericht. In deze kamer komen mijn eigen katten niet en kunnen ook niet bij deze kamer in de buurt komen.

De ruimte is grondig gedesinfecteerd en zal ook na elke trimkat uiteraard grondig worden gereinigd. De kat kun je afgeven bij de deur en kun je achteraf weer ophalen. Je komt hierdoor niet in contact met mij, andere klanten en de kat wordt veilig geholpen. Achteraf kun je betalen met Tikkie via Whatsapp.

Voorlopig blijf ik katten helpen

Ik heb besloten om mijn werkzaamheden voorlopig voort te zetten en katten te blijven helpen met de vacht. Dit omdat ik 1 op 1 werk bij klanten of klanten komen naar een kliniek toe. Ik verkeer zelf in goede gezondheid. Mijn voorkeur gaat uit dat je naar een kliniek toe komt of dat je de kat naar mijn pop-up trimsalon brengt.

Twijfel je zelf over jouw gezondheid? Dan kunnen we beter de afspraak verzetten. Je kunt mij vertrouwen dat ik datzelfde doe, dus ga ik ervanuit dat de klanten zich hier ook aan houden.

Ik heb overleg met dierenartsen gehad en houd mij aan dezelfde richtlijnen, echter blijf ik wel huisbezoeken uitvoeren, al dan niet onder strengere maatregelen.

Corona

Geen vachtproblemen? Stel een afspraak gerust uit.

Ik blijf dus katten helpen met de vacht, dit omdat ik hoofdzakelijk katten help met vachtproblemen. Katten kunnen flink pijn hebben en hinder ondervinden van vervilting en klitten. Het is dus belangrijk dat deze worden geholpen. Hoe langer je wacht met een vervilte vacht, hoe meer de kat hier onder gaat lijden. Een kat met vilt, moet geholpen worden!

Heeft jouw kat geen vachtproblemen? Dan kunnen we wellicht de afspraak uitstellen. Als je zelf in goede gezondheid verkeerd, mag van mij ook de afspraak doorgaan.
Workshop

Welke extra maatregelen tref ik?

Altijd werk ik onder strikte hygiene. Maar nog even voor de duidelijkheid: Ik schud geen handen, was mijn handen voor en na de trimbehandeling grondig. Na elke trimbehandeling trek ik een ander jasje aan. Elke kat wordt behandeld met schone en grondig gedesinfecteerde trimmaterialen.

Mijn voorkeur gaat ernaar uit dat je naar één van de vier dierenklinieken komt met jouw kat óf naar mijn salon die ik speciaal heb ingericht tijdens deze Corona crisis.

Ik trim katten altijd zonder hulp van de eigenaar en dit zal ik dus ook doen tijdens onze afspraak. Gepaste afstand wordt gewaardeerd, liefst minimaal een halve meter. Zorg dat je geen andere mensen uitnodigt tijdens mijn bezoek. Alleen de eigenaar blijft bij de behandeling.

Betaal het liefste NIET contant maar via Tikkie of bankoverschrijving.
2019

Wanneer gaat een trimbehandeling NIET door?

  • Als jij je niet lekker voelt of twijfelt over jouw gezondheid. Neem zo snel mogelijk contact op om de afspraak te verzetten.
  • Als ik twijfel aan mijn eigen gezondheid, zal ik altijd de afspraken verzetten
  • Ik neem mijn volledige verantwoordelijkheid qua mijn gezondheid en die van jou, ik vertrouw je erop dat ook jij dat doet.
  • Als je de afspraak wilt verzetten, geen enkel probleem! Wil je dat zo snel mogelijk aan mij doorgeven?
  • Afspraken die ik heb staan bij mensen in een zorginstelling zal ik sowieso uit voorzorg verzetten

Wanneer kan een trimbehandeling WEL doorgaan?

  • Als jij in goede gezondheid verkeerd, geen klachten hebt en niet twijfelt over jouw gezondheid
  • Als je je aan de eerder genoemde maatregelen houdt. Dus geen handen schudden, geen extra mensen in huis tijden mijn bezoek, geen extra mensen meeneemt bij een trimbezoek, gepaste afstand houdt en via bank betalen wordt gewaardeerd.
  • Mijn voorkeur gaat uit dat je naar één van de vier dierenklinieken komt of naar mijn salon die ik speciaal tijdens deze dagen heb ingericht!

FAQ

Vragen? Neem contact op!

Twijfel je over jouw gemaakte afspraak? Wil je jouw afspraak verzetten? Twijfel je of je een afspraak moet maken? Wil je overleggen over jouw kat en de vacht? Neem contact op via: info@perfectekat.nl of stuur een Whatsapp bericht naar: 06-51691752

Lees ook deze blogs!

Hygiëne? Wat doe ik om zo schoon mogelijk te werken?
FAQ – Veelgestelde vragen aan PerfecteKat.nl kattentrimster
PerfecteKat.nl kattenknuffels met valeriaan of kattenkruid + VIDEO!

Like PerfecteKat.nl op Facebook!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>